13 grudnia 2018

Wracając do realu

Podążając za słowami "life is ours, we live it our way" z "Nothing Else Matters" ruszam dalej przed siebie mniej wirtualną ścieżką. Nikogo nie oceniam, każdy ma prawo żyć jak uważa za słuszne. Ja doszedłem do wniosków, że portale społecznościowe psują często relacje między ludźmi i nie chcę być już ich częścią. Może kiedyś wrócę, a może nie. Czas pokaże. Na ten moment mam dosyć.

Postaram się czasami opisywać tutaj co ciekawsze wydarzenia biegowo-turystyczne, które dane mi będzie przeżyć. Mam nadzieję, że zasłużę na lepszy status niż "biegowego lansera" lub "celebryty". Nigdy się nim nie czułem, a bywałem tak nazywany. Liczę, że kiedyś to się zmieni.

Jeżeli macie ochotę nawiązać lub utrzymać ze mną kontakt, napiszcie na adres przemekczuba@wp.pl.

Dzięki za wszystko. 

Do przeczytania mam nadzieję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz