29 października 2017

Bluza Trivial Jersey od "Dare 2b"

Pewnego dnia Damian wystawił na portalu społecznościowym informację o promocji sprzętu Dare 2b. Wiem, że biegają w nim niektórzy moi znajomi oraz kilku mocnych zawodników górskich. Uznałem, że warto spróbować. W oko wpadła mi stosunkowo cienka bluza "Trivial Jersey". Mam akurat deficyt tego typu sprzętu, a cena zachęcała (około 60 zł z dostawą).


Niestety konieczność ściągnięcia sprzętu z Wielkiej Brytanii (o czym jasno napisano na stronie www) i błąd firmy kurierskiej sprawiły, że przesyłkę otrzymałem dopiero po miesiącu. Na szczęście na tym skończyły się nieprzyjemności.

Bluza od początku robiła dobre wrażenie. Technologia bezszwowa, bardzo elastyczny i przyjemny w dotyku materiał. Dodatkowo zamek pod szyją rozpinany do połowy długości. Długie rękawy z możliwością wciągnięcia ich na dłonie i specjalnym otworem na kciuk. Akurat ten patent bardzo mi się przydał w chłodniejsze dni, które nastały niedługo po otrzymaniu bluzy kurierem.


Przebiegłem w niej już ponad 100 km w terenie (las), w różnych warunkach. Często przy dużej wilgotności, w wietrze i lekkim deszczu. Przyznam z czystym sumieniem, że nie zawiodła mnie ani razu. Wysycha bardzo szybko i zapewnia komfort termiczny w różnych temperaturach. 

Jestem bardzo zadowolony z tego zakupu. Myślę, że bluza będzie mi towarzyszyć na wielu przyjemnych bieganiach w terenie. Na koniec zapraszam do lektury recenzji Damiana.

Do zobaczenia na biegowych ścieżkach!

2 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego kupujesz za granicą ;) jak za miedzą tańsze i od ręki w TourSport.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłem w oficjalnym polskim sklepie marki. A w TourSport i tak nie było wtedy tej, która mi się podobała. Pytałem kilka dni potem.

      Usuń